We helpen je graag verder. Misschien vind je het antwoord wel bij een van onderstaande vragen. Vind je geen antwoord op je vraag? Stuur ons dan een bericht en we antwoorden zo snel mogelijk.
Ons BTN boekingsplatform
Functioneel
Wat is een tabblad?
Tabblad = een klant die voor een bepaalde reis een aantal voorstellen wenst.
Hoe maak ik een extra tabblad aan?
Klik hiervoor op het + icoontje.
Wat betekenen de icoontjes?
- Loep = zoeken
- Potloodje = wijzigen
- Vuilbakje = verwijderen
- 2 blaadjes = kopiëren
- Pijltje = terug naar trip
- Diskette = opslaan
- Plus = voeg toe
Wat is een offerte?
- Offerte = een verzameling van 1 of meerdere voorstellen voor één bepaalde reis van een klant.
- Een offerte = een tabblad
Hoe maak ik een eerste voorstel?
- Vul de zoekcriteria in.
- Klik op zoek transporten. Selecteer.
- Klik op zoek accommodaties. Selecteer de gewenste accommodatie / kamer Voeg toe aan trip Prijs Sla op als nieuw voorstel.
Hoe wijzig ik de naam van een tabblad?
Dit kan op 2 manieren:
- Klik op het woordje tabblad en wijzig de naam.
- Na het opslaan van eerste voorstel binnen offerte, kom je in het offertebeheer en kan je naam wijzigen. Klik vervolgens op het icoontje opslaan offertenaam (rechts op het scherm).
Technisch
Hoe lang blijft de sessie actief?
De BTN4U sessie blijft gedurende 120 minuten actief.
Ben je een gebruiker aan variabele kost? Log dan steeds uit na elk gebruik.
Via welke link krijg ik toegang tot de BTN4U toepassing?
In welke Windows versie kan ik BTN4U openen?
Je kan BTN4U enkel in de door Microsoft ondersteunde versies openen.
Wat betekent browser onafhankelijk?
Dit betekent dat je BTN4U kan openen in verschillende webbrowsers (Google Chrome, Firefox, Internet Explorer, safari).
Tip: je kan BTN4U enkel gebruiken in de laatste 3 versies van Internet Explorer: IE9, 10 & 11.
Wat moet de minimumresolutie van mijn scherm bedragen om BTN4U optimaal te gebruiken?
De resolutie van je scherm moet minimaal 1280px breed zijn om een horizontale scrollbar te vermijden.
Ik kan de toepassing niet volledig zien op mijn scherm. Wat kan ik doen?
Controleer of je beeldweergave ingesteld staat op 100%. Gebruik de Ctrl-toets in combinatie met - of + om je beeldweergave te vergroten of te verkleinen.
Kijk na of je schermresolutie 1280px of meer is.
Wat moet ik doen als ik in het inlogscherm geen BTN-code kan kiezen?
Kijk de instellingen in Internet Explorer instellingen na. De compatibiliteitmodus mag niet ingeschakeld staan.
Hoe lang blijft de activeringsmail geldig?
De activeringsmail blijft gedurende 72 uur geldig.
Wat moet ik doen als mijn activeringsmail niet meer actief is?
Contacteer onze helpdesk via support [at] btn4u [dot] be
Waarom moet ik steeds mijn locatie kiezen bij manuele PO-export?
De manuele PO-export werkt zonder Java. Hierdoor staat je default locatie voor al je downloads niet automatisch ingesteld.
Tip: je kan de default download locatie aanpassen. Dan is dit wel de default map voor al je downloads.
Wanneer de sessie afgesloten wordt, wordt mijn werk dan bewaard?
Nee, je werk wordt niet bewaard bij het afsluiten van een sessie. Sla offertes steeds op zodat je geen werk verliest.
Je kan steeds op bestaande offertes verder werken door deze via offertebeheer terug te raadplegen en een nieuw voorstel uit te werken of door een offerte te wijzigen.